mencarii haiwan ilang

Saturday 12 November 2011

maafkan jer laaaa!!!!!!!!!!!

aku ari nak post gak walaupun aku letih....
sebab ari nie aku g kenduri supupu aku...
kenduri dy agak gempak tapi hambarr....
macam siot jeerrr........

aku ari nie macam nak share something...


kiter kene maafkan orang tu walaupun bukan salah kiter>>>
korang rase patut tak???
aku rase patut ....
sebab aku selalu maafkan adik beradik aku walaupun diorang yang salah....
contoh :
 aku terlunjur kaki sebab lenguh tibe2 adik aku sepak kaki aku...

pastu aku mintak maaf......

dengan mak abah:


sebab aku selalu dengan mak abah aku.....
mak aku selalu marah aku kekadang sebab yang tak munasabah.....
contoh:
mak aku suuh aku buat benda aku tak ley wat...
macam masak nasikk....hehehehehhe
aku memang tak bape reti ukur  nasik......
pastu ayor terkurang nasik jadi agak keras cikit...
so mak marah cikit laaa.......
aku  dengan selamber aku jawab sorii mak....
jimat ayaq ari nie.....hehehhehe
so mak aku tau aku memang tak bakat.....

nie agak sensetif:

dengan kekasih hati aku:

sori bby...............
aku tau dy nie memang susah cakap perkataan sori nie

so aku yang senang nie kene mintak maaf

heheheheehheheeh....

contoh;
awek aku ada penyakit malas msg ......
so kalau dapat msg dengan dy nie...aku rase aku lah lelaki paling bahagia ....
macam dy lambat balas mgs aku macam tak per.....
bler aku lambat aku akan cakap sori.......


aku rase perkataan mintak maaf nie patut selalu amalkan....
aku selalu dilangar bahu oleh orang....aku boley mintak maaf...walaupun orang tu yang langgar....
aku rase anak jadi kurang ajar.......dy berat mulut nak cakap mintak maaf..........satu lagi terima kasih....
aku cukup takut biler aku jadi anak yang kurang ajar..........

jangan orang benci kiter sebab kiter tak mampu maafkan orang......
heeeeeeeeeee

2 comments: