mencarii haiwan ilang

Tuesday 1 November 2011

something sialllll!!!

assalammualaikummm....
mase aku lepas tunggu awek aku siap kerja....
sembang-sembang ngan member aku tunjuk satu benda yang boleh menaikkan nafsu marah aku...
huh!!!!

something yang agak sial biler korang tengok benda nie....
google translate tempat korang belajor bahasa atau tukar bahasa...
aku tak tau lak jadi macam nie...biler member aku taip satu benda yang sangat mulia yang selalu kiter mengunakannyaa...........member aku taip macam nie 'myquran' maksud Quran saya la kan...benda baik kan???

tibe benda yang baik tu jadi something yang agak kurang ajorr!!!!!


kalau korang tak caye ikot step nie

1- masuk google
2-pegi tranlate
3-ambek malay kat bahasa melayu tu taip 'myquran'
4-yang korang nak translate tu english...

dy akan jadi macam nie.....


bukti dy


thank abang ram.....

byeee assalammualaikumm

No comments:

Post a Comment