mencarii haiwan ilang

Friday 10 February 2012

kenduri bukan aku tapi tam adile

aku rase nak jer update entri pasal kenduri tam ngan eriko.........

depa nie kawan kat laman sosial camfrog .......

tam nie kawan baik akuu kot....pecaya tak???

assalammualaikum.......

haaaaaaaaaaaaaa......
baru ley cite pasal kenduri tu.....
masa kenduri tu aku rase meriah sangat........sebab kenduri tu dua room mai rumah tam 2....
bukan room bilik tido korang.....room tu macam tempat menyembang laa......room warung club sempoi ngan room camfrog kita......

kenduri tam 2 simple....tapi penuh warna-warni cewahhhh..........sebab kawan-kawan yang datang tu kasi meriah kan kenduri tu.........................

aku sebenar teruja juge mase kenduri tu ramaii lakk yang cakap aku kacak...ehheheheheheheh
tibe-tibe jer..........

aku teruja sebab jumpa jamal_o6 ngn tunang dy.........punye la kurus...hheheehhehehe.........urat jer nampakkk...hehehehehhehehehehhehehe....pastu ada plak si shima nie ngan family dia.........uikkk tibe2 ada darkechikk007.......lagi tekejut si stone_km dengan berkopiahh............salam aku.....pastu dy ckp ensemnyer ko.hehehehehheh.....terkejut akuu...huhuhuhuhuhu


aku sempat curi gambor mase kenduri tam yg happening 2.....waaaaaaaa

untuk tatapan umum.....hehheeh

nie mase free shoot...........macam-macam diorang nie


gambor aku cuber curiiii kriss tammm.....yahhhhh!!!


okey dah 
assalammualaikum semua...
byee.....

1 comment:

  1. kemain dy...syg asl gmbar kecik sgt..? dah tak nampk ensem syg celah mne...hahaha:P

    ReplyDelete