mencarii haiwan ilang

Tuesday 29 January 2013

aku sudah berkerjaya

aku sekarang dah berkerja .......




hehehehehehehe
dah lebih 7 bulan aku berkerja di sebuah syarikat.
aku berkerja sebagai along.
along yang mengira loan orang.....
-
-
-
-
-
-
-
-
dah hampir satu tahun  aku bercinta dengan si dia...
uikkk 
aper kaitan dia dalam kes kerja aku.
#pssst
sebab dia pun dah berkerjaya juge..


aku nak cerita pasal kerja aku cikit
aku punye kerja sangat mencabar tapi tak mencabar sangat la
aku kene layan karenah manusia
peragai manusia yang perlukan wang
peminjam dikalangan manusia yang memperjuangkan negara.

mesin ngan manusia adalah berbeza..
cewwahhhhhh
okey manusia ada akal ada perasaan
kener laa jage hati dan perasaan mereka tersebut..


dengan itu(aper punye bahasa nie)
aku nie jenis yang penyabar dan seorang yang sangat berhati mulia
bersopan santun<(macam sami velu dah)


aku berkerja tiada kaitan langsung dengan aper aku belajor dulu
nie more 2 bisnes laa
aku rase macam pegawai bank pn ada
kalau kat kat kauter aku jumpe 1000 mcam peragai
manusia nie kekadang xpaham kalau paham tu bonus..
hehehehhehehehehehe

aku rase sudah lah tammat aku punye cerita nie.
#dah lame tak update..
@maklumlah dah berkerjaya.
$good luck alien <(manusia peragai macam alien)



aku nk tunjuk wajah aku di tempat kerja


hehehhehehe
ada gaya tak???


same kann????



okeyy tata

1 comment:

  1. Mecasih sb ade selalu dgn eyka sampai kite putus..eyka dah bole terima jodoh ni..smoga awak bahagia..terima kasih sebab selama ni terima eyka seadanya..terima kasih sgt

    ReplyDelete