mencarii haiwan ilang

Saturday 6 August 2011

aku perlu lari dan lari

kenapeee title nie aku pilih....
aku rase aku xley larii kemana...
sbb kaki aku ada problemm
haahhahahahahahhahahahahahah
ckp pasal lari .......
benda ape yg ley kaitkan dengan hari....
lari dari hutang
lari dari masalah..
lari dari orang yg kite xsker
lari dari jaga poli(sebab takut kner saman)
lari dari something yg xpatut kita pikir....
sebenarrnyee kiter xperlu lari pn..bler kiter lari yg lain akan sampai bertubi2
waaaaaaaaaaaaaaaaa
yg perlu kita hadapi kita hadapi dengan relex dan kacak...
yg perlu kite lari kiter jng lari kiter hadapi try hadapi...
myb ada hikmah diseblik yg terjadi........


ultrman nie cube lari dari tanggunjawab dy
hehehhehehehehehhe

lari sampai ke garisan penamatkan lagi cantek.....
ehhehehehehehheheheheh

No comments:

Post a Comment