mencarii haiwan ilang

Sunday 28 August 2011

HORMAT !!!!!!!!!!!!!

pagi td aku terlalu bosan aku tengok la video modh lufti...ko owg knl mohd lufti????
mohd lufti video dia agak kelakar tp byk input........aku tgk video pasal nilaii hormat menghormati pasal 1 sama lain....dia wat semperna merdeka....
terbaikkkkk videoo dy!!!!!!!!!


nie video dy.....

agama mane pn xpenah ajar untuk kurang ajaq ngn agama lain.....
aku islam melayu banjarr.....aku bangga seorang banjar......
hehehhehehehhehe.......
kiter kene hormat agama kita dulu.....
pastu kner hormat agama lain.....
kiter kner hormat diri kiter sendiri...
xbermaksud xperlu hormat owg lain...
hormat bangsa sendiri.....
kiter ley hormat bangsa lain ......
bersyukur dengan aper ada...
kiter ley hormat aper yg ada kt orang lain....
hormat maruah kiter.............
kiter akan hormat maruah orang lain.
mudahkan nk hormat ?????
cakap hormat nie angkat tngan lahhh......jalan tunduklah....tabit spring lah...
itu adab dan cara kiter hormat dengan pergerakan......
hormat lah dari hati kan mudah...dia akan diterjemahkan melalui perbuatan

warna aper pn kulit kiter,bangsa aper kiter lahir,cara bagaimana kiter lahir,dan lain-lain.......(nk tulis byak sgt)
hormat orang lain mcmne kiter hormat diri kiter.......

selamat hari rayaaaa maaf zahir dan batinn

selamat menyambut kemerdekaan ......

No comments:

Post a Comment