mencarii haiwan ilang

Thursday 25 August 2011

patut x kiter salah kan owg????

aku pn mcam kowg gakkk ......sker carik salahh owg jerr..........kkdang kiter pn xtau kiter nie betoi ker salahh.....tp selalunye aku rase betoi lerr =0.....hahhahahahahhahaha......

sebenar xpatut cari salah owg niee...kiter pn xbetoiii lagii...nk cari salah owg jerr.......
kalau kowg rase kowg betoii xper...nie mcm ragu2+poyo(nk betoi gak) rentikan laaa weyyy....
aku pn selalu rase mcm dh betoi tp xpn
 hhahahhahahhahhahha.......
contohh:

swqr                 :ko rase formulaaa nie dah betoii ker dy kner darapkan???
akuygkonfifden:emmmmm......xbetoii 2 ko kne letak fomula yg tut 2 bru dapat jawapan dy...tp aku pn xwat lagi>>>>
(menyirap mmber 2 dgor statement yg *%$#@ 2)

dh la xwat lagi pastu memndai2 kater owg slahh lakk 2...tarokk ko acikkk...ko nk kne siku ker acikk..hhahahhahahaha...besa laa mner ada owg sempurna tol x?????

kalauu korang rase korang bagus teroskan dengan bagus anda>>>>>
kalau korang rase korang belum cukup bagus baik diamm jer>>>>
bagi aku orang yang pnadai nie xtunjuk dy nie pndai......dan orang bodoh nie selalu tunjuk dy nie bodohh....

ko knl uncle seekerr dy antara manusia yg bodoh....byk ckp + bodoh+kuat memandai+cari salah owg...
uncle nie dy nie xtau dy di pihak yg x betoii....


jelass seorang yg bodohhh......nk lawan ngn owg yg berilmu....tp still bodoh dy jelesss
uncle berhenti laaaaaaa bercakap...kalauuu tuhan nk tarik nikmat 2 kejab jerr....

orang bodohh nie cukup2 laaa menipuu

hahahhahahahha...
doa2 dy berubahhh....

1 comment: