mencarii haiwan ilang

Thursday 15 September 2011

aku bukan losser lagii!!!!!!!!!

mood aku still ada.....
tp mood nie kuar masukk bileee aku teringat something....
selera mkan ilang....
seleraaa nk lyn pes pn ilang kot....
cibaiiinyerrr mood...
patut ker aku teringan something/once.......
huh!!!!!
kalau someone xlogikk kot.......
aku bknnyerrr susah nk luperkan ex2 aku 2.........
aku bknnyerr bagi 100% cinta aku kt ex aku sebelom niee(wey!asal jiwang sgt nie)
myb aku dalam satu gua kecik yg muat2 untuk aku.............
2 aku rase mcm ley wat per2...
nk ke kanan xley nk ke kiri pn xley sbb aku dalam kegelapann....
aku xpenah harap aku di sayangi ......
aku xpenah harap aku nie sentiasa di beri perhatian...
yg aku nk seorang yg ley bagi aku??????

2 la pasal aku pn xtau aper yg nk dalam hidup nie...
aku dapat dh seseorang 2......
aku rase cukup dh aper yg try kasi kt aku....
skang nie aper yg xcukup lagi kt diri aku nie......
aku xnk salahkan sper2 ....
skunk nie diri aku yg salah ......
sbb xdak yg dapat ubah diri sendiri kalau bkn diri sendirii>>
aper2 aku bersyukur aper yg aku ada skang.....
cume aku rase aku boley ker aku berjaya dalam idup....
sbb aku rase aku seorang losserr........
cmner nk jadi pemenang ???

2 yg aku sedang dapatkan dalam hidup aku...
aku xnk jadi loserr.....
aku bkn seorang yg losser...
tolong kasi mood seorang pemanang kt aku...
yahhhh........
aku bukan losserrrr lahhhh!!!!!!!!!
yesss aku lahhh championn 2!!!!

#nk g sembahyang jumaat...

2 comments:

  1. don't ever think that u r a loser!!coz u're not...^^
    yeah..Play like a champion...
    Belajar dari pengalaman...xde orang yang perfect...kalu de wt silap..bertobat...kalu de bagi orang sakit ati..mintak maap...kalu rase diri xcukup baik..perbaiki diri...kalu rase diri tak cukup rajin..rajinkan diri...move forward..xyah nak gloomy2...huhu...

    ReplyDelete
  2. klau pon bby ade org lain..asal tak berjuang dpatkan bby balik? 2 bru loser sb biar je org tersyng pergi..

    i love you syg..
    syg tetap satu satunya champion dalam hati bby :)

    ReplyDelete