mencarii haiwan ilang

Sunday 18 September 2011

khas untuk tercinta

hari ni aku aku rase aku teruk...
sebab cepat sangat marah.....
aku tak penah jaga perasaan kekasih aku nur afiqah...

punca dia..kiter orang jarang-jarang sms...so malam ni kiter orang berjaya ber sms.......
time syok msg....beteri enfon si kekasih aku nie abis...
aku jadi panas la asal tengah racak sms beteri jer abis...

jadi aku terus bukak facebook.
tnyer dia....
aku: beteri abis ea.
dia; buzy la sayang.
aku :bz xley cas ker......bla bla bla.....

aku marah dia sampai lupe aper yang aku buat...aku marah dia dan teros marah.dia hanya mmpu typing "diam sayang marah" aku marah lagi. dia tulis kt wall facebook dia mcm nie"i hate you".aku diam lame giler.tak boley  nak buat per pn.aku tak penah jage perasaan orang lain . aku tau perasaan aku je.sori tau baby.


sayang jadi macam  sbab tak kene tinggal lagi.baby ada lah pilihan Allah untuk sayang.untuk sayang protect and love u.sayang tak perfect langsung.memang selalu buat silap.

saya shahril anuar b ahamad nak mintak maaf pasal ape yang belaku kat kiter berdua.

nur afiqah maafkan sayang yerr...

#jiwang malam ini sebab sayang kat dia.


3 comments:

  1. nk marh lgi byk kli..hahaha :P

    xpe laa nak ckp i love you laa..boleh? :P

    ReplyDelete
  2. okey syg xmarah dh.....

    boley >>>
    blas dulu...
    i love u to...

    ReplyDelete