mencarii haiwan ilang

Saturday 17 September 2011

bahan membahan...cari kelemahan masing...

korang tau siapa korang????
korang tauu siapa yg mencipta telefon????
bkn tajuk telefon laaa????

siapa korang?????
mmg la korang bley habaq kt orang ...
name aku bla bla bla bin blar blarrrrr........
ko kenal korang di sebalik nme korang 2....
aku pn xkenal diri aku..
aku nie jenis mcmmnerr???
mcm nk knal diri ea????


korang perassan x???/
aku atau korang asyik kelemah orang jerr...
contoh lerrr

#member korang 2 malas ari 2......
sapir: aleh tolong buat air jabbb
aleh: jab ag laa wat ayaq 2....
sarip:tolong laaa alehhh........
sarip lagi:ko nie pemalas la airrr air senang cmnie pn malasssss.......@#$%^^&**((&
alehh: aku letihh(teros masuk bilik degor lagu)
sarip merungut:
 asyik aku jeeeeeee.huh!!!!!!!!

#bahan member korang yg kepala besar seperti alien
ed : aku ensem x???
aleh :ensem la gak ko wat rambut mcm 2...(gelak sinis)
ed: yeker lehhhh????
alehh:betoii laaa..nk tau mcm pelakon siot......
ed:sper pelakon 2???
aleh:ko tgk citer alien kepala beso 2...mcm 2 ruper ko...hahahhahahahahha(gelak terbahakk)

#member lain menyampuk bahan sekalii
serrr : dy kacok leyy
achik :kacok alien berokk...
alehh:planet of the ed-ed

gelak2 berguling2..hahahhahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahaha

korang tau mmber 2 bley diammm siott..........

sian gak kalau pk2 asyik dy jer kenerr bahan...
asal orang yg xberapa nk ensem mesti kne mcm 2..padahal xtau per yg xsempurna kt diorang tol x???


setuasi nie penah jadi kt umah sewa aku.....sarip 2 aku la 2......hahhahahahahahah
kalau mmber korang malas mcm 2.....g la sendirii wat ayaq 2.bkn susah pn masak air smpai mencapaii suhu suhu didih ,masuk air, masuk gulaaaa,pastu masuk pewarna yang hampa sukeeee.......kalau ada aiss letakk laaaaaa............biaa owg malas jangan ikot malass mcm owg 2.....(mcm mak aku marah jer)

2 bru satu ...aku rase banyak benda yang korang sker salah orang
orang xreti paking laa...
orang bawak kereta slow laa....
pasal pe lecture marah korang laa(xtau ker 2 salah sper)
member korang carryy subject
member korang tulisan buruk..
member korang xensemm..
member korang gemuk..
member korang gigi kurang menawan(mcm gigi aku)



asyik nk bahan orang jerr..aper kesss weyyyy??????

so knl diri jng asyik cari kelemahan orang jer....ko pn xdak orang perfect kan........jng memperkecilkan orang...kelemahan 2 semau manusia ada..jadikan kelamahan 2 bkan penghalang untuk maju...mcm aku aku jalan mcm agak tempang,,,aku berusha nk men bola ngn mmber aku yg boley bermain dengan baikk...
aku agak rendah dari member rumah aku...aku xnk kner bahan mmber aku...aku wat belagak tinggii..
boley kita atasi kelemah kiter kan...

hahahhahahahahhahahahahhahahahahhha

k aku nk g karaoke kt kenduri siang tadii....hahahahhahahaha
k assalammualaikumm





No comments:

Post a Comment