mencarii haiwan ilang

Friday 16 September 2011

Salah Siapa???

entri aku ari nie xla dasyat mner pn....mcm blog2 korang
aku nk just cerita pasal perlu ke....seorang lelaki 2 memilih.....seorang lelaki 2 mendapat seorang perempuan....
bkn betinaa....wah wah!!!!!

aku sebagai lelaki 2 perlu memilih tol x lelaki sekalian????
aku pun memilih gakk..........
cantek,baik,pandai hormat orang tua...bla bla blaaaaaaa_____________blaaaa!!!!!
byk la benda baik yg kiter nakk...............
tapi cmner korang nie jenisss kaki main perempuan ????
korang layak x korang dapat perempuan mcm 2??????

kiter ada hak memilih......takdir,jodoh dan ajal di tangan Allah.....semua orang tau....
aku kadang berfikir gak asal betina sexy lalu pn dok mucung bibir berbunyik (aku pn besa wat)
sbb aku pn besa buat.........kalau yg lalu 2 wat besa xdak la kner cm2...kan2???
nk salah kaum hawa pn xley...nk salah kan kaum adam pn xleyy........
nk salahkan sper????
nk salahkan sekolah ???
nk salahkan cikgu agama????
korang sendiri ley nilai tahap mner diri korang..........orang yg rapat ngn korang tau peragai korang....
mak bapak korang yg membesar korang tau cmner korang 2 *melainkan korang nie dpat mak bapak baik luar mcm herem.....

hak bercinta semua orang lyak bercinta...
hak jodoh bia Allah tentukan.......
bia jodoh yang datang 2 adalah pilihan dari Allah......pilihan Allah adalah yang terbaik bagi hambaNya.....
kiter hanya mampu merancang sesuatu yang tentu Allah......

manusia belajar dari kesilapan.......xdak manusia yg perfect..........kalau korang tau kesilapan korang 2....
cepat2 la berubahhh ea...

aku pn same mcm korang buat jahat gak...........tp jng la jahat 2 melampau sgt.....aku pn nk enjoy gak...
tp bia enjoy 2 sederhana....korang xperlu berubah menjadi seorang yg nmpak baikk....(sbb aku tulis nmpak baik sbb nmpak baik seolah2 belakon)korang perlu berubah menjadi diri sendiri dan tinggal kegiatanjahat lame korang....senang citer cuci tangan laaa....


hak memilih 2 perlu .........(xkesah lelaki ker perempuan)
lelaki dengan perempuan......betina ngn jantan(bagi haiwan laa)

X-perempuan ngan perempuan....lelaki dan lelaki....kui kui.....#mintak jauhh laa weyyyyyy

2 jer yg aku dapat lepaskan ......
yg baik datang dari Allah yg buruk datangnye dari diri aku sendiri hakikat semua datang dari Allah...
thx sbb membace.........*pakai typing jer niee...kui kui.....


ada kaitan kot....huhu



k assalammaulaikum semua...
krooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

No comments:

Post a Comment