mencarii haiwan ilang

Wednesday 28 September 2011

superpower giler

aku hari nie mcm nak beruabah jadi macam beast tau x????
heheheehehhehehehehehhehe
2 watak dalam X-MAN....
terbaikkk kot beast 2...
dh la kuat berbulu lak 2..huhuhuhuhuhu
mmg huduh laaa beast niee......

aku cakap pasal superhero niee sebab aku rase...
korang pn ada superpower korang sendiri....
aku ni memang kaki komic....
kaki katunn
sebab mase aku kecik superhero aku power ranger hitam
sebab aper itam...
sebab aku kacak...
hitam tu kan menawan....
menawan x???

huhuhuhuhuhu

dah besar mcm nie baru aku tau sebab aper wujud watak-watak superhero untuk kanak-kanak:

1-sebab budak ni perlukan superhero untuk jaga mereka...
2-pengaruh dari superhero tu diorang rase macam ada power same macam superhero diorang
3-cara belajar untuk mempertahan diri dari kene bulii...
#adik-adik bukan untuk membuli tau atau untuk bergaduh tau
4-kalau diorang tak tengok rase macam terpinggir dalam kelas...

sebenarnyer ni perasaan aku mase zaman sekolah rendah dulu..

sebenarnyer cerita superhero nie banyak pengajaran dia...
1-semangat setia kawan
2-orang jahat ada kat maner2 kadang kawan sendiri jadi lawan
3-sentiasa menolong orang dalam kesusahan
4-bersikap kerjasama 

sebenarnyerr banyak lagi kot...
aku tak nak pikir dah niee..
nak wat kerjaaaa
waaaaaaaaaaaaaaaaa
okbye....

No comments:

Post a Comment