mencarii haiwan ilang

Thursday 29 September 2011

jalan-jalan cari jalan

baru tak baru tapi lame la jugak.......sebenarnye ape nie????
senang cite aku ni tengah dalam kepompiusan?????
ayat aper nie???kosa kata aper nie?????
asal aku terlalu kepeningan yang teramat teruk nie..................
sekarang nie aku kene wat pilihan?????
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
asal pilhan mesti kompius nk pilihhh awek kan????
uikkkkk........
bukan 2 yang aku kompiusss....*aku bersyukur ape yang ada sekarang nie
aku kene pilih yang yang lurus ker jalan yang bengkok????

jalan yang lurus?????

jalan yang lurus tak semestinya elokan????
jalan lurus la selalu orang exiden.....selalu jalan lurus nie orang mesti komfiden nak jalan atau nk laju????
sebab tu selalu tersasar.....tak semestinya lurus tu tempat yang di tuju betul....tak semestinya lurus xdak lopakan????
#jika nak ikut jalan yang lurus pun perlu berhati2 juge....

syok bawak laju macam nie...berhati2 jika memotong

jalan yang bengkang benkok???
aku suke jalan nie...sebab boley main lap2..kah2........syok siut main lap2.....hehhehehehhe
jalan nie lagi susah nak jalan.......sebab kene pikir banyak kali kalau nk lap tu...huhuhu....kenape nak pikir lak wey????kalau ada kenderaan depan korang tak maut ker?????tu pikir dulu sebab tu kene pikir dulu ea.
#aku suka jalan nie sebab mengajar aku berfikir.........tapi banyak yang maut akibat ikut jalan nie tanpa berfikir....


jalan nie syok lap kott...



*kite ada boley pilih jalan mane kiter nak.....tapi perlu pilih jalan mane yang membawa kebaikan kat diiri kiter......tak kesah la tu macamer???
krooooooooookkkkkkk

No comments:

Post a Comment