mencarii haiwan ilang

Thursday 15 September 2011

pagiii yg indah

indahh betoll pagi inii....
hari pn semakin pendekk..
pendek kater semuaa pendekk...hehehehehhe

asal aku cakap pasal pendek niee.......aku nk cerita niee........skunk nie jiwa aku meronta nk tidoo....tp otak aku asyikk berfikirr..............

"kalau aku kayaaa" "kalau laaa aku nie ada ladang kambing 300 ekarr" "kalau dapat jumper drogba"

disebabkan rindu aku terhadap drogbaa aku terlalu tinggi.......

#notiss:xdapat tengok UEFA mase chelsea lawan ari 2......2 rindu ku semakin menebal....hukhuk

aku pn bergegas memgambil joystick bersebelahan dengan kaki aku.........

(mcm karangan ngeri jer)

aku pn teros cucuk ker lubang usb dh bukak app pes2011 di komputer riba ku..... ^_^

hahahhahahhahahahhahahahahhahah...

lepas la rindu aku untuk melihat kelibat drogba walaupun dia hanya drogba grafik......drogba kenpe ko itammm haaaaaaa?????


tp td aku main game pakai drogba dia berjaya menjaringkan 2 gol....
huhuhu
#mengunakan permainan top player

game yg aku main ialahhh pes2011...


aku nk cari 2012 skunk nie...kompom lagi best darii 1999..hahhahahhahaha
#1999 mse 2 game tape lagi aku men.....PES pn blom wujud lagi

aku nk tidooo.....zzzzzzzzzzzzZZZZzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment